לינה בזכרון יעקב

זוגות רבים וגם משפחות מעוניינים לצאת מעת לעת לחופשה. המגמה של רבים מהם היא לנפוש בכל פעם במקום אחר ברחבי הארץ כדי להכיר מקומות חדשים. כך הם מזמינים צימרים או חדר בבית מלון באזור תל אביב, בגליל בצפון או בצימרים קסומים במדבר יהודה.

חופשה יוצאת דופן בזכרון יעקב

בחיפוש באתרי האינטרנט בולט מקום ייחודי לחופשה פסטורלית אשר ממוקם בזכרון יעקב. מושבת הבילויים הוותיקה בצפון מציעה לנופשים חופשה מיוחדת במבנה עתיק שנבנה בשנת 1890 ושימשה את וותיקי היישוב משפחת אהרונסון. זוהי אופציה מעולה לשלב ישן עם חדש וליהנות מכל העולמות .

מדובר במבנה יפהפה ומעוצב אשר הושקעה בו מחשבה רבה כדי להעניק לכל אורח את החופשה האופטימלית שעליה הוא חלם. יש בדירה את כל האבזור שנחוץ לאורך כמה ימי חופשה, מטבח עם כל הציוד עבור הכנת ארוחות, ומנגל בחצר עבור הכנת הבשר על האש. כמו כן מיטה זוגית נוחה מאד מזגנים עוצמתיים עבור ימי הקיץ החמים וימי החורף הקרים, טלוויזיה איכותית ועוד.

פינוק בזכרון יעקב

גולת הכותרת של לינה בזכרון יעקב היא הג'קוזי הזוגי שממוקם בדירה. בני הזוג יכולים למלא את הג'קוזי במים חמים וליהנות מזמן איכות יחד, כאשר השרירים נהנים מהזרמים החמים וכך מחדשים את החיוניות שלהם. כשמתווסף לכך לגימה של יין משובח אפשר להגדיר את החופשה כמוצלחת במיוחד.

רגעי הקסם בדירה היפהפייה הם לאורך כל היום ובשעות הערב אפשר ליהנות מהבריזה הנהדרת כשיושבים במרפסת המשותפת או על מחצלת במדשאה הגדולה. התאורה מאירה את כל המרחב וכולם נהנים מרגעי שקט כאשר הנופשים שוכחים לפרק זמן מסוים את טרדות היום יום.

טיולים בסביבת הצימר

זכרון יעקב הוא יישוב יפהפה ואותנטי ולכן הנופשים נהנים להגיע למדרחוב הייחודי שנמצא במרחק של הליכה קצרה מאד מדירת הנופש. כך הם מטיילים בין העסקים השונים ורוכשים להם מוצרי קוסמטיקה ייחודיים, ספרים, פריטי לבוש מדהימים ועוד.

לאחר מכן הם יכולים להיכנס לאחד מבתי הקפה האיכותיים או המסעדות המעולות וליהנות מארוחה נפלאה. תודעת השירות בכל העסקים במדרחוב היא גבוהה ביותר ולכן ההנאה היא מושלמת. בני הזוג נהנים מחוויה קולינרית שמשביעה אותם ומעניקה להם השלמה טובה להימצאותם בכמה ימים של לינה בזכרון יעקב.

המלצות לחברים ולקרובי המשפחה

כל מי שמגיע לנופשים באזורים שונים של הבית מודע לעובדה שלא אחת יש בהם אכזבות ולכן כאשר מוצאים מקום מצוין לנופש כמו בית אהרונסון זה הזמן לספר על כך לכל החברים ולקרובי המשפחה כדי שגם הם יזמינו כמה ימים של נופש פסטורלי במיקום מנצח.

אם אתם רוצים לנפוש בישראל, אך להרגיש שאתם נמצאים בפרובנס בצרפת, זה הזמן לתאם מועד לחופשה הבאה שלכם בזכרון יעקב. השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח לשוחח ולתאם עבורכם את המועד הנוח לכם ביותר.

מאמרים נוספים:

לינה בזכרון יעקב

זוגות רבים וגם משפחות מעוניינים לצאת מעת לעת לחופשה. המגמה של רבים מהם היא לנפוש בכל פעם במקום אחר ברחבי הארץ כדי להכיר מקומות חדשים. כך הם מזמינים צימרים או חדר בבית מלון באזור תל אביב, בגליל בצפון או בצימרים קסומים במדבר יהודה. חופשה יוצאת דופן בזכרון יעקב

קרא עוד...

חדרי אירוח בזכרון

מרבית האנשים מנהלים חיים מאוד אינטנסיביים, קמים מוקדם לעבודה, שבים מאוחר הביתה, עסוקים עם הילדים, חוגים, מחויבויות שונות ועוד אין ספור מטלות. האינטנסיביות הזאת שוחקת אותנו מאוד. זאת הסיבה שמדי פעם חייבים לקחת פסק זמן מהמרוץ המטורף הזה שנקרא החיים ולנסוע למקום בו הגוף והנשמה יכולים לנוח. 'המקום שלי

קרא עוד...

צימר למשפחות בזכרון

צימר למשפחות בצפון היא פנטזיה ברת מימוש של הרבה מאוד אנשים שקצב החיים שלהם מהיר ואינטנסיבי. 'המקום שלי במושבה' מציע לכם צימר למשפחות בזכרון יעקב באווירה אחרת, רגועה ושלווה. אחרי הכל, לא בכל שבוע יוצאים לחופשה, גם לא בכל חודש. לכן אם אתם מתכננים אירוח של צימר למשפחות בצפון, מאוד מומלץ להגיע

קרא עוד...

צימר מומלץ בזכרון

בלב ליבה של זיכרון יעקב הקסומה, בסמוך למדרחוב הראשי, אשר מעניק תחושה של פרובאנס אמיתית וייחודית, ניצב מתחם 'המקום שלי במושבה'. המקום בנוי מבית אבן עתיק משנת 1890 ועבר דורות במשפחתנו. המבנה מחולק לחמש סוויטות מפנקות ומרווחות, כאשר לכל אחת מהן יש את הפרטיות שלה. אנחנו ב'מקום שלי

קרא עוד...